Bahasa: EN | BM |

About Us

Perniagaan Pan Timur

Perniagaan Pan Timur

Sebagai kedai perkakasan dan perabot rumah sejak tahun 1997, kami telah memperoleh kepercayaan dan kepuasan pelanggan kami.

Di Perniagaan Pan Timur, anda boleh mendapati pelbagai produk perkakasan perabot untuk keperluan perabot anda. Kami menawarkan bahan berkualiti seperti Plywood, HDF, MDF, Softboard, Chipboard, OSB, Rubberwood, Finger-joint wood, Laminate Sheets, dan Sealant serta perkakasan & aksesori seperti Alat Kuasa, Kunci Laci, Engsel Kabinet, Skru Chipboard, Slide Laci, Rel Pintu Geser, dan lain-lain.

Pan Door & Kitchen Accessories Sdn Bhd adalah penyelesaian serba lengkap anda untuk pelbagai produk rumah, seperti Kunci Digital, Pintu Keselamatan, Pintu Kayu/Laminat, Set Kunci, Perkakasan Besi, Aksesori Dapur, Barang Sanitari, dan lain-lain. Kami ada servis pemasangan profesional dan perkhidmatan untuk memastikan rumah anda selamat.

Kami bangga dengan kehadiran dan jangkauan kami yang kuat di bahagian utara Malaysia. Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau memerlukan maklumat lanjut tentang kami, jangan ragu untuk menghubungi kami!